TWÓJ WIZERUNEK W SOCIAL MEDIA

FACEBOOK | INSTAGRAM

Specjalizujemy się w kompleksowej obsłudze profili w Social Media.

Obsługujemy małe, średnie jak i duże firmy (m.in. sieć sklepów Społem, Restauracje, Bary, Salony samochodowe, Kina, Usługodawców na lokalnych rynkach).

Już od 399 zł netto/miesięcznie w cenie (obsługa i optymalny budżet na lokalną reklamę usług).

 

Co robimy?

Kreujemy posty, odpowiadamy na komentarze, promujemy usługi, udostępniamy treści w lokalnych grupach,

tworzymy kampanie reklamowe, tworzymy infografiki, organizujemy legalne konkursy.

W Żyrardowie obsługujemy również fotografowanie produktów i usług.

 

Prosimy o przesłanie informacji o firmie na naszego maila oraz informację o planowanym budżecie na reklamę.

 Tel: 725 719 603 / bok@mediaplanet.pl

POZOSTAŁE USŁUGI

KAMPANIE REKLAMOWE SOCIAL MEDIA  | POZYCJONOWANIE, AUDYTY, GOOGLE ADS

Kampanie reklamowe Facebook/Instagram Ads

Facebook i Instagram to jedne z najskuteczniejszych kanałów dotarcia do klienta.

Ogromny zasięg, precyzyjne kierowanie reklamy do szczegółowo dobranej grupy odbiorców pozwalają osiągnąć szybkie efekty w postaci klientów.

Łączymy wiedzę z 5-cio letnim doświadczeniem oraz doskonałą znajomością narzędzi reklamowych.

Budujemy długofalowe strategie, które dają gwarantowane korzyści – od początku do końca.

Pozycjonowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych umożliwia wypromowanie konkretnej strony w wyszukiwarkach tak, by osiągała ona pierwsze miejsca wyników. W tym celu prowadzone są ciągłe działania, które można podzielić na cztery etapy:

  • Analiza strony internetowej klienta – rozpoznanie potrzeb rynkowych, doradztwo i wybór słów kluczowych.
  • Wstępna optymalizacja – niewidoczne dla ludzkiego oka zmiany w kodzie strony www – dostosowanie strony do algorytmów wyszukiwarek.
  • Ciągły proces optymalizacyjny – tworzenie sieci połączeń, analiza działań konkurencji, wdrażanie nowych taktyk optymalizacyjnych, SEO copywriting, udoskonalenie procesu.
  • Analiza i comiesięczne raportowanie wyników – prowadzenie oceny i statystyki efektywności działań. W zależności od konkurencji na określone słowo kluczowe osiągnięcie pierwszych miejsc w wynikach wyszukiwarki może zająć od dwóch tygodni do kilku miesięcy.

Kampanie Google Ads (Adwords)

W wyszukiwarce

Kampania w wyszukiwarce Google spowoduje, że Twoje reklamy pojawią się ponad wynikami wyszukiwania, po wpisaniu przez użytkownika terminu związanego z jednym z Twoich słów kluczowych. Reklama wyświetlana jest w formie boksu tekstowego dopasowanego treścią do specyfiki kampanii.

Możesz wybrać dziesiątki, setki lub tysiące słów kluczowych! Sam decydujesz, kto będzie odbiorcą Twojej reklamy, jaki będzie jej zasięg i czas trwania, a przede wszystkim budżet. Nie ograniczamy Cię w żaden sposób. Płacisz tylko jeśli ktoś kliknie w reklamę. Naszym zadaniem będzie wybór słów kluczowych, które będą najbardziej rentowne dla Twojej firmy.

W sieci reklamowej

Sieć reklamowa Google jest to grupa tysięcy witryn internetowych, które są partnerami Google. Strony te umożliwiają publikowanie reklam poprzez udostępnianie swojej powierzchni specjalnie dla linków sponsorowanych Google AdWords. W sieci znajdują się zarówno wyspecjalizowane witryny o wąskim zakresie tematycznym, jak również duże portale internetowe. Strony, na których mają pojawiać się reklamy, możemy wybrać samodzielnie lub system Google wybierze je za nas na podstawie zdefiniowanych słów kluczowych lub tematyki.

Reklama na Youtube

Największy serwis z filmami wideo oraz druga wyszukiwarka na świecie, również umożliwia emisję reklam. Istotną właściwością działań reklamowych na YouTube jest możliwość skorzystania z różnych sposobów dotarcia do grupy docelowej. Możesz wykorzystywać słowa kluczowe, zainteresowania użytkowników serwisu, konkretny kanał, lokalizację geograficzną, wiek czy płeć. Reklama na YouTube daje więc duże możliwości promocji.

Dzięki precyzyjnemu targetowaniu reklama trafia tylko do konkretnej osoby, zainteresowanej Twoim produktem bądź usługą. W efekcie YouTube zwiększa sprzedaż przy niskich nakładach finansowych.

Remarketing

Remarketing to narzędzie o wielu możliwościach. Przede wszystkim selekcjonuje odbiorców. Bierze pod uwagę tych, którzy już opuścili witrynę i wyświetla im reklamy w momencie, gdy przeglądają inne strony WWW. Trafnie dopasowany przekaz reklamowy może wzbudzić chęć powrotu do odwiedzanej wcześniej witryny i zakupu już przeglądanych produktów. Remarketing podnosi efektywność działania sklepów internetowych.

Do jakich celów można wykorzystać remarketing?

  1. Przypominanie klientom o ofercie sklepu, kiedy przebywają na innych stronach.
  2. Dopasowywanie komunikatu do konkretnego odbiorcy i wyświetlenie go we właściwym czasie.
  3. Rozszerzanie serwisu o nowe słowa kluczowe i przygotowywanie właściwych przekazów reklamowych.
  4. Docieranie do odbiorców w określonych odstępach czasowych.

Zakupy Google

Google Shopping, czyli Zakupy Google (wcześniej zwane Froogle od ang. frugle – oszczędność), to usługa skierowana do właścicieli sklepów internetowych. Pozwala ona na promowanie produktów w oddzielnym boksie, lepiej widocznym dla konsumentów.
Skrócona droga od wyniku wyszukiwania do zakupu

Google Shopping umożliwi Ci skuteczniejsze dotarcie do klienta i efektywniejszą reklamę. Obniżysz dzięki temu koszty pozyskania klienta, ponieważ będziesz „rozliczany” za kliknięcia. Twoje produkty będą wyświetlane po prawej stronie lub ponad organicznymi wynikami wyszukiwania, wraz z nazwą sklepu, zdjęciem i ceną.

Reklama w poczcie Gmail

Jednym z najpopularniejszych serwisów pocztowych jest Gmail. Jego potencjał i zasoby możesz wykorzystać, realizując kampanię bezpośrednio w skrzynkach pocztowych użytkowników. Ta nowoczesna usługa zwana Google Sponsored Promotions (GSP) pozwoli precyzyjnie kierować reklamę do spersonalizowanej grupy odbiorców, którzy każdego dnia używają poczty Gmail. Reklamy GSP mają ogromny zasięg, ponieważ wyświetlają się na każdym urządzeniu, dostosowując się do niego. Są też bardzo często otwierane przez potencjalnych klientów.

Audyt SEO

Algorytmy wyszukiwarek internetowych są cały czas modyfikowane, by dostarczać użytkownikom najlepszych odpowiedzi na ich zapytania. Śledzimy wszystkie modyfikacje na bieżąco i uważamy, że dostosowanie własnej strony internetowej do aktualnych wymogów wyszukiwarek jest jednym z najważniejszych działań, jakie należy podjąć, chcąc wykorzystać jej pełen potencjał.

Podczas audytu SEO sprawdzimy, jakie zmiany należy wprowadzić, by pozyskać z wyszukiwarek dodatkowy ruch bez stałych nakładów finansowych. Wynik audytu przedstawiamy w formie czytelnych wytycznych, uwzględniających wszystkie potrzebne zmiany oraz określając ich priorytet.

Napisz do nas maila z informacjami o swojej firmie, a nasz partner przedstawi Ci najlepszą ofertę!

bok@mediaplanet.pl